זמין בכל העולם ומאפשר לך לשלם בקלות בחו״ל
משלמים בטאפ במסוף התשלום
כל תשלום מאובטח ברמה הגבוהה ביותר
1 מנפיקים כרטיס LAYA
2 נכנסים אל אפליקציית Google Wallet
3 לוחצים על כפתור ה '+' להוספה של כרטיס חדש
4 מוסיפים את פרטי הכרטיס ידנית או שמצלמים את הכרטיס הפיזי
*את פרטי הכרטיס ניתן לראות במסך 'הכרטיסים שלי' שבאפליקציה
5 ועכשיו נשאר רק לשלם בקלות עם המכשיר הנייד
פותחים את הטלפון
מצמידים
מסיימים!
Google Pay הוא שירות תשלום דיגיטלי המאפשר לך לשלם עם מכשירי אנרואיד בצורה מהירה ובטוחה. בכדי להשתמש בשירות פשוט מוסיפים את כרטיס ה-LAYA ל-Google Wallet לתשלום מאובטחת וקל עם-Google Pay.
אפשר לחבר את כרטיס ה-LAYA שלך ל-Google Pay דרך האפליקציה או דרך Google Wallet :
1. דרך האפליקציה:
נכנסים לאפליקציית LAYA > מנפיקים כרטיס ווירטואלי > בסוף תהליך ההנפקה או דרך עמוד כרטיסים לוחצים על ׳הוספה אל Google Pay > משלימים את תהליך ההצטרפות באפליקציית ה-Google Wallet וזהו, לאחר מכן ניתן לשלם באמצעות המכשיר ה-Android.
2.דרך אפליקציית Google Wallet:
פותחים את אפליקציית Google Wallet במכשיר שלך > לוחצים על סימן הפלוס + > סורקים את פרטי כרטיס ה-LAYA שלך או מקלידים ידנית > משלימים את תהליך ההצטרפות ועוקבים אחר ההוראות על המסך לאישור הכרטיס והגדרת התשלום, וזהו, ניתן להתחיל לשלם בקלות ובאופן מאובטח.
לא, אין עלויות נוספות לשימוש ב-Google Pay. כל עסקה שמתבצעת עם Google Pay נחשבת לעסקה רגילה עם הכרטיס שלך, אין עמלות נוספות מצד LAYA או Google.
ניתן לשלם עם Google Pay ברחבי העולם, כולל חנויות פיזיות, אפליקציות ואתרי אינטרנט. חפשו את הסמל של Google Pay בקופה או באונליין כדי לדעת אם ניתן לשלם עם Google Pay או שאלו את המוכר בחנות.
כן, השימוש ב-Google Pay בטוח מאוד. Google Pay משתמש בטכנולוגיות מתקדמות כדי להבטיח שכל עסקה תהיה מאובטחת, והפרטים המלאים של הכרטיס שלך אינם נשמרים במכשיר או מועברים במהלך התשלום, בנוסף בכל תשלום יש להזדהות ע״י זיהוי פנים, טביעת אצבע או הקשת קוד.
במקרה של אובדן או גניבה של המכשיר שלך, ניתן לחסום את הכרטיס דרך אפליקציית Google Wallet או דרך אפליקציית LAYA, בכל מקרה פרטי הכרטיס שלך נשארים מוגנים ולא ניתנים לגישה ללא האישור הביומטרי שלך.
בהחלט, ניתן להשתמש ב-Google Pay בכל בית עסק בעולם שמקבל תשלומים באמצעותו, מה שהופך אותו לנוח במיוחד לנסיעות לחו”ל.
ניתן לשלם עם Goolge Pay בחנויות ובקניות אונליין באתרים ואפליקציות.
תשלום פיזי בחנות:
במכשירי הAndroid - פותחים את נעילת המכשיר, מזדהים על ידי זיהוי פנים, טביעת אצבע או הקשת קוד ומצמידים את המכשיר הנייד למסוף.
תשלום באונליין ובאפליקציות:
בסיום הקנייה, בוחרים ב - Google Pay, ומשלימים את התשלום באמצעות זיהוי פנים' טביעת אצבע או הקשת קוד ומאשרים את העסקה.
כרטיס LAYA הוא כרטיס נטען מבית Mastercard, המגיע ככרטיס וירטואלי ופיזי. הנפקת הכרטיסים הינה בחינם לכלל המשתמשים וניתן להשתמש בהם בכל העולם ובקלות, הכרטיסים מאפשרים גישה לכסף הנמצא בחשבוכם לא משנה לאן אתם מטיילים.
מה ההבדל בין הכרטיס הוירטואלי לפיזי?
כרטיס וירטואלי
הכרטיס הוירטואלי של LAYA מיועד לקניות מקוונות. יש להשתמש בו על ידי הזנת פרטי הכרטיס המופיעים באפליקציה במהלך התשלום, בדיוק כמו כל כרטיס אשראי או חיוב אחר.
כרטיס פיזי
הכרטיס הפיזי של LAYA הוא המלווה שלך לעסקאות אישיות. ניתן להשתמש בו בכל העולם במקומות בהם ניתן להשתמש ב - Mastercard, הכנסה, הקשה, TAP בנקודת המכירה (POS) או משיכת מזומן מכספומטים תואמים. הכרטיס הוירטואלי והפיזי כאחד מקושרים ליתרה הזמינה שלכם, מה שמבטיח שקיפות ללא עמלות משיכת יתר או חיובים נסתרים. טענו כספים לחשבון ה - LAYA והפעילו את הכרטיס ללא מאמץ בכל מקום ובכל זמן שצריך.
כדי להפעיל את הכרטיס הפיזי, יש לבצע את השלבים הבאים לאחר קבלת הכרטיס הפיזי:
1. היכנסו לאפליקציה וליחצו על הכרטיס בדף 'הארנק שלי'.
2. לחצו על "הפעל כרטיס פיזי" והכניסו את קוד האבטחה שלכם.
3. הזינו את ה-CVV (ערך אימות הכרטיס) המופיע על גב הכרטיס הפיזי.
4. לאחר שהכנסתם את ה-CVV, הכרטיס שלכם יופעל בהצלחה ויהיה מוכן לשימוש.
כן! ניתן להשתמש בכרטיס LAYA גם אם המטבע שבו תבצעו את הרכישה אינו רשום באפליקציה. כמו כן, ההמרה תתבצע אוטומטית מן היתרה הקיימת לכסף הנדרש. עם זאת, יש לשים לב שבמקרים כאלה תחול עמלת חליפין עבור המרת המטבע.
ב-LAYA, אבטחת הכרטיס שלך היא בראש סדר העדיפויות. אם במקרה יאבד/יגנב הכרטיס הפיזי שלך, אל פחד! אנחנו כאן. בכמה לחיצות בלבד באפליקציה, ניתן להקפיא את הכרטיס באופן מיידי. פיצ׳ר זה מבטיח שאף אחד אחר לא יוכל להשתמש בכרטיס בזמן שאתם מחפשים אותו או מזמינים אחד חדש. יתר על כן, אנו מציעים גישה נוחה לפרטי הכרטיס הוריטואלי ולקוד הכרטיס הפיזי בתוך האפליקציה. צריך להזין את פרטי הכרטיס לרכישה מקוונת באופן ידני? אין בעיה! רוצה להזין את קוד הכרטיס שלך במסוף נקודת מכירה? בקלות! פשוט כנסו לאפליקציה עבור כל המידע שאתם צריכים. השקט הנפשי שלך הוא המשימה שלנו ב-LAYAהאם ניתן להזמין כרטיס חדש?
אם איבדתם את כרטיס ה-LAYA שלכם ותרצו להזמין חדש, צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו, ואנו נשמח לסייע. אנא שימו לב שעבור הזמנת כרטיס חדש יש עמלה של 21 ₪, אז הקפידו לשמור על כרטיסכם בטוח ומאובטח כדי למנוע חיובים מיותרים. במידה ואם איבדתם את הכרטיס, אנו נקפיא את הכרטיס הקודם.
לאחר השלמת תהליך האימות, הכרטיס הפיזי יגיע אלינו למשרדים ויופץ אליך עם שליח.
זמני אספקה משוערים:
- למזמינים כרטיס בתהליך ההנפקה: עד 3 ימי עסקים מתאריך המשלוח.
- למזמינים כרטיס לאחר תהליך ההנפקה: עד 03 ימי עסקים מתאריך המשלוח.
מגבלות הטעינה לחשבון באפליקציה LAYA הן:
1. הגבלת טעינה בודדת: 8,500 ₪
2. הגבלת טעינה יומית: 25,000 ₪
3. הגבלת טעינה חודשית: 34,200 ₪
4. תקרת יתרה מרבית: 53,500 ₪
כן, ישנן מגבלות על העברות וביצוע תשלום לחברים באפליקציית LAYA. משתמשים יכולים להעביר או להסדיר עד 10,000 ₪ ל-30 יום
מגבלות משיכת הכספומט באפליקציה LAYA הן:
1. מקסימום 4 משיכות ביום, עד 940 ₪.
2. מקסימום 12 משיכות בארבעה ימים, עד 3,400 ₪.
מגבלות הרכישה בכרטיס LAYA הן:
1. מגבלת רכישה יומית: 15 עסקאות.
2. סכום רכישה מקסימלי: 34,200 ₪ ל-30 יום.
יכולות להיות מספר סיבות לדחיית עסקה. מספר סיבות נפוצות יכולות להיות כגון - יתרה לא מספקת בחשבונכם, עסקה חשודה שסומנה או אמצעי אבטחה אחרים. אנו ממליצים ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באפליקציה בכדי לקבל מידע מפורט יותר על הסיבה לכך שהעסקה נדחתה. שירות הלקוחות יוכלו לספק לכם פרטים ספציפיים ולסייע עוד בפתרון כל בעיה הקשורה לעסקה.
קבוצות טיולים הן פיצ׳ר מיוחד באפליקציה המאפשר לכם ליצור ולנהל קבוצות המיועדות במיוחד לפעילויות הקשורות לטיולים. קבוצות אלו מאפשרות לכם להזמין את חבריכם, לשתף רכישות משותפות, לפצל חשבונות, לשלוח תזכורות, לעקוב אחר יתרות וחובות, לשלם על עסקאות במספר מטבעות ולהציג את היסטוריית היתרה בתוך הקבוצה ובין חברי הקבוצה. קבוצות הטיולים מספקות לכם דרך נוחה ומאורגנת לתאם את הכספים וההוצאות שלכם תוך כדי הטיול המשותף.
כדי ליצור קבוצה, בצעו את השלבים הבאים:
1. לחצו על ה-"קבוצות" בסרגל הניווט ובחרו "פלוס" או "יצירת קבוצה".
2. בחרו שם ותיאור לקבוצה.
3. הזמינו את אנשי הקשר מהטלפון להצטרף לקבוצה. שימו לב, מספר החברים הכולל מוגבל ל-12, וכעת ניתן להזמין אנשי קשר עם מספר ישראלי בלבד.
4. לאחר השלמת שלבים אלה, הקבוצה תיווצר, ותוכלו להתחיל לעקוב, לנהל ולאסוף כסף בתוך קבוצת הנסיעות.
יצירת קבוצה מאפשרת לשתף פעולה ולתאם הוצאות עם חברים אחרים בקלות ובנעימות, מה שיסייע להבטיח חווית טיול חלקה ומאורגנת.
כדי להצטרף לקבוצה, בצעו את השלבים הבאים:
1. ברגע שתוזמנו לקבוצה תקבלו הודעת SMS עם קישור.
2. לחצו על הקישור המופיע ב-SMS כדי להצטרף לקבוצה.
3. לחלופין, ניתן לעבור לדף "קבוצות" בתוך האפליקציה.
4. חפשו את ההזמנה לקבוצה, שתוצג בעמוד.
5. לחצו על "הצטרפו לקבוצה" כדי לקבל את ההזמנה ולהצטרף אליה.
6. ניתן גם לדחות את ההזמנה אם אתם מעדיפים לא להצטרף לקבוצה.
כדי להזמין חברים לקבוצה, בצעו את השלבים הבאים:
1. גשו לדף סיכום הקבוצה לאחר יצירת הקבוצה.
2. לחצו על כפתור "הזמן חברים".בחרו אנשי קשר מרשימת אנשי הקשר שלכם עם מספרי טלפון ישראלים, עד 12 חברים.
3. לחלופין, תוכלו להעתיק ולשלוח את קישור ההזמנה לקבוצה למשתמשים שהוזמנו לקבוצה.
כן, רק מנהל הקבוצה יכול להסיר חברים מהקבוצה. המנהל יכול לעשות זאת על ידי לחיצה על פעולות הקבוצה, בחירת "הסרת חבר" ואישור הסרת החבר הרלוונטי.
שימו לב - ניתן להסיר רק חברים ללא חובות או יתרות בקבוצה.
כמובן, ניתן לעזוב את הקבוצה אם במידה ואין ברשותך בקשות פתוחות בקבוצה (חובות או יתרות)
בקשות תשלום קבוצתיות נוצרות על ידי חברי הקבוצה המחזיקים בכרטיס LAYA. ישנם שני סוגים של בקשות תשלום: "פיצול תשלום" ו"רכישה משותפת". בקשות אלו נסגרות לאחר שכל החברים ביצעו את התשלומים שלהם.
פיצול תשלום היא בקשת תשלום הנובעת מעסקה שבוצעה בכרטיס LAYA. בקשה זו מאפשרת לחברי הקבוצה לבקש החזר מחברים אחרים עבור חלקם בהוצאות התשלום שבוצע.
ניתן ליצור בקשת פיצול תשלום בדרכים הבאות:
1. מדף פירוט העסקה: בדף פרטי העסקה לחצו על כפתור "פיצול תשלום".
2. מתוך יצירת הקבוצה/דף הקבוצה.
כדי ליצור בקשת פיצול תשלום, בצעו את השלבים הבאים:
1. בחרו את הקבוצה הרלוונטית.
2. בחרו את העסקאות שברצונכם לפצל.
3. בחרו את חברי הקבוצה הרלוונטיים (עד 12) מהקבוצה.
4. הסכום יתחלק שווה בשווה בין החברים שנבחרו, אך ניתן לערוך את הסכום במידת הצורך.
5. לאחר יצירת הבקשה, תישלח התראה לחברים הרלוונטיים.
6. הכסף שנאסף ייטען ליתרת הבעלים המבוקש באותו מטבע שבו מתבצעת העסקה.
שימו לב - רק מחזיקי כרטיס LAYA יכולים ליצור בקשת פיצול תשלום. פיצ׳ר זה מאפשר החזר קל וחלוקת הוצאות בתוך הקבוצה.
בודאי, ניתן לערוך או לבטל בקשה לחיוב מפוצל בתנאים מסוימים. הנה מה שצריך לדעת:
1. עריכת בקשת החשבון המפוצל: ניתן לערוך את הסכום שהוקצה לכל חבר בקבוצה, אך לא ניתן לערוך את סכום העסקה עצמו. הדבר מאפשר התאמות ותוספות גם לאחר שחבר בקבוצה שילם את הסכום המבוקש.
2. ביטול בקשת החשבון המפוצל: ניתן לבטל בקשת חיוב מפוצלת כל עוד היא עדיין פתוחה, כלומר לא כל חברי הקבוצה שילמו את הסכומים המבוקשים. בעת ביטול הבקשה, הכספים לא יוחזרו לחברי הקבוצה. לפיכך, חשוב לשקול היטב את ההחלטה לבטל בקשת פיצול תשלום.
אפשרויות אלו מספקות גמישות ושליטה בניהול ההוצאות המשותפות בתוך הקבוצה.
רכישה משותפת היא בקשה לאיסוף כספים מחברי הקבוצה לטובת רכישה עתידית. בקשה זו מאפשרת לחברים להעביר כסף עבור הוצאה או פריט ספציפי שהקבוצה תרכוש ביחד.
בכדי ליצור בקשת רכישה משותפת, בצעו את השלבים הבאים
1. :בדף הקבוצה, חפשו את כפתור ה"פלוס" ולחצו עליו.
2. הגדירו את שם הבקשה וציינו את המטבע והסכום המבוקשים עבור הרכישה המשותפת.
3. בחרו את החברים מהקבוצה שישתתפו ברכישה (עד 12 חברים).
4. הסכום המבוקש יתחלק שווה בשווה בין חברי הקבוצה שנבחרו אך ניתן לערוך אותו במידת הצורך.
5. לאחר יצירת הרכישה המשותפת, תישלח התראה לחברי הקבוצה.
6. הכספים שנאספו יועברו ליתרת יוצר הבקשה באותו מטבע שבו נוצרה הבקשה.
שימו לב - רק מחזיקי כרטיס LAYA יכולים ליצור בקשות רכישה משותפות בתוך הקבוצה.
בודאי, ניתן לערוך או לבטל בקשת רכישה משותפת בתנאים מסוימים. הנה הפרטים:
עריכה
ניתן לערוך את הסכום הכולל המבוקש ואת הסכומים האישיים שהוקצו לחברי הקבוצה. עם זאת, לא ניתן לערוך סכום שכבר שולם. שימו לב, גם לאחר שחבר בקבוצה שילם ניתן לערוך ולהוסיף סכומים לבקשה.
ביטול
אם בקשת הרכישה המשותפת עדיין פתוחה ולא כל החברים שילמו, ניתן לבטל את הבקשה. זכרו שאם חבר מן הקבוצה כבר שילם חלק מהסכום המבוקש, לא ניתן לערוך את הבקשה לסכום נמוך מזה ששולם. בעת ביטול רכישה משותפת, הכספים לא יוחזרו לחברי הקבוצה.
חשוב לנהל בקפידה ולתקשר בכל שינוי או ביטול כדי להבטיח תיאום חלק בתוך הקבוצה.
לבקשות תשלום קבוצתיות (פיצול תשלום ורכישה משותפת) יש ארבעה סטטוסים:
בקשה פתוחה
הבקשה פעילה וממתינה לתשלום.
בקשה נערכה
בוצעו שינויים בבקשה.
בקשה בוטלה
הבקשה בוטלה לפני ביצוע כל התשלומים.
בקשה הושלמה
כל התשלומים הושלמו.סטטוסים אלו מספקים שקיפות ומאפשרים לחברי הקבוצה לעקוב אחר התקדמות בקשות התשלום.
כדי לשלם עבור בקשות תשלום בתוך הקבוצה, ישנן מספר אפשרויות
כפתור התחשבנות
ניתן להשתמש בכפתור "התחשבנות" בקבוצה לביצוע תשלומים. אפשרות זו מאפשרת לך להסדיר עד 10 עסקאות בתשלום בודד. ניתן לבחור את הבקשות הספציפיות שברצונך לכלול בהסדר התשלום.
כפתור תשלום בבקשה ספיצפית
לחלופין, ניתן ללחוץ על כפתור "שלם" בתוך בקשת תשלום ספציפית כדי לבצע את התשלום. אפשרות זו שימושית אם ברצונך לשלם עבור בקשה מסוימת מבלי לשלם על מספר עסקאות.
שימו לב - אותו תשלום יכול לכלול עסקאות במטבעות שונים. גמישות זו מאפשרת לך לנהל עלויות במטבעות שונים בתוך הקבוצה.
כדי לעקוב אחר היתרות והחובות שלכם בתוך הקבוצה, נווטו לדף "הקבוצות שלי" ול ״דף הקבוצה" באפליקציה. בדפים אלו תוכלו לראות כמה אתם חייבים לחברי הקבוצה האחרים וכמה הם חייבים לכם. בנוסף, תוכלו לראות את סך ההוצאות שלכם בקבוצה, שמוצגת ב-USD כברירת מחדל, אך ניתן לשנות זאת למטבעות אחרים. בנוסף, ניתן לגשת להיסטוריית העסקאות עם חבר קבוצה על ידי לחיצה על חבר קבוצה ספציפי, כולל בקשות פתוחות וסגורות. זה יאפשר לכם לעקוב אחר העסקאות וההתחייבויות הפיננסיות בתוך הקבוצה.
לאחר שחברי הקבוצה ישלמו את חלקם בבקשה, הכספים יטענו ישירות לחשבון של יוצר הבקשה. זה לא משנה אם הבקשה עדיין פתוחה, ערוכה, בוטלה או הושלמה. כל תשלום שיבוצע על ידי חברי הקבוצה ייטען מיידית לחשבון של יוצר הבקשה.
תזכורות תשלום משמשות כהתראות בכדי להזכיר לחברי הקבוצה שעדיין צריכים לשלם עבור בקשה ספציפית להעביר את התשלום. יוצרי הבקשה יכולים לשלוח תזכורות שנועדו הזכיר לשאר חברי הבקשה לבצע את התשלום. תזכורות תשלום ניתן לשלוח מדף סיכום הקבוצה על ידי לחיצה על כפתור "תזכורת" או מבקשת תשלום ספציפית.
Google Pay ו-Google Wallet הם סימני מסחר של Google LLC.